سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! به عزّت و جلالت سوگند، چنان تو را دوست دارم که شیرینی آن، در دلم استوار گشته است . هرگز جان های کسانی که تو را به یگانگی می پرستند، به این باور نمی رسند که تو دوستانت را دشمن می داری. [امام علی علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
پنج شنبه 87 آبان 30 , ساعت 2:13 صبح

حجامت

ما با حجامت شروع کردیم پیامبر ما تنها پیامبری است در بین تمامی پیامبران که خداوند منت می‌گذارد بر ایشان و فقط یک شب می‌فرماید که اجازه دار‍ به آسمان هفتم بیایی ، پیامبر می‌فرمایند در شب معراج در آسمان هفتم هیچ ملایکه ای بر ایشان گذر نکرد الا اینکه به رسول خدا بفرمایند که حجامت بکن و امتت را به حجامت سفارش کن. و حجامت قابل مقایسه و مقایسه با خون دادن نیست که در سوره اسراء در آیه یک تفسیر المیزان جلد 25 آمده است.

سن حجامت

از وقتی که بچه در شکم مادر است و 5 ماهه شد مادر می‌تواند حجامت بکند،به خاطر بچه ، چون روی ‍‍ژن اثر می‌گذارد و به خصوص برای قد بلند شدن خیلی موثر است وقتی هم بدنیا آمد از چهار ماهگی این کار را بکنید و چون نوزاد را به محض بدنیا آمدن نمی شود حجامت کرد و باید یک جوری حجامت بشود تا بیماری نگیردبرای مرض زردی به حرف همکاران ما گوش نکنید و وقتی بچه زردی داشت و دوست دارید تپل بشود و حسابی سالم باشد گوشش را می‌گیرند وبر می‌گردانند با یک تیغ نازک استریل شده یک تیغ کوچولو می‌زنندو 2 یا 3 قطره خون اگر از این گوشه گوش بچه بیرون بیاید زردیش هر چه باشد خوب می‌شود و نیاز به بستری ندارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ