سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن به خاطر من تباه شدند : دوستى که از اندازه نگاه نداشت و دشمنى که بغض مرا در دل کاشت . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
نکته جالب این‌که سایت تابناک نیز در ترجمه انجام شده از این پژوهش، دو سوال 20 و 23 را به دلیل آنچه "ذکر شدن نام برخی افراد" است سانسور می‌کند. دو سوالی که به نظر می‌رسد نتیجه پاسخ آنها به مذاق آقایان! خوش نیامده و همین شده که از انتشار این خبر شانه خالی ‌کنند.
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
سازمان اطلاعات مرکزی ایالات‌متحده امریکا (CIA) تاکنون بارها مانع از تعطیلی کنسولگری آمریکا در دبی با این استدلال شده است که این کنسولگری با تخلیه اطلاعاتی شهروندان ایرانی متقاضی روادید به منزله یک معدن طلا برای کسب اطلاعات می‌ماند.

سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
آری ! دخترک طرفدار نخست وزیر امام! طرفدار نخست وزیر جبهه! طرفدار کسی که نگران از بین رفتن آرمانهای امام شده بود! طرفدار کسی که به خاطر قانون شکنی های ! احمدی نژاد احساس خطر کرده بود! در مقابل جانباز رشید اسلام عرض اندام می کند و خبر از پیروزی های خیالی خودش می دهد!
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
مجلس خبرگان رهبری در خاتمه ششمین اجلاس رسمی خود تاکید کرد: بدون شک تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در خاموش کردن آتش فتنه و حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و مقاومت معظم له در برابر تشکیک بی اساس نسبت به صحت و سلامت انتخابات ستودنی است و دلیلی قاطع بر هوشمندی و تدبیر ایشان است.
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
خطاب به وی گفت: «چرا پس از بیست سال، در برابر این هتاکی?های بی?سابقه? و آتش فتنه?ای که از خیمه برخی اطرافیان شما به پا شده است، ساکت نشسته?اید؟»
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
حجت الاسلام محمد جواد نظافت، معاونت آموزشی شورای حوزه علمیه خراسان به دلیل کارشکنی مدیران شورای حوزه علمیه استعفا داد. درپی این استعفا برخی ازفضلا و مدرسین برجسته حوزه های علمیه خراسان دراظهاراتی اعتراض خود را به این اقدام اعلام داشتند.


سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
حدود ده روز پیش ودر خیابان اصلی خوی جلوی حوزه علمیه این شهر اتو مبیل روحانی جوان خویی به دست عوامل ناشناس به آتش کشیده شد این در حالیست که یک هفته پیش از آن نیزاتومبیل دیگری که متعلق به مدیر حوزه علمیه خوی بود باز به دست همین عوامل ناشناس به شدت تخریب شده ...


سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
اکنون تصمیم گیری ها و اعمال فشار ها برای عزل ونصبهای استانی وکشوری از سوی گروهها وطیف های مختلف سیاسی در عزم دولت برای خدمت رسانی خللی ایجاد نکرده و فاقداثر می باشد و اگرچه دولت محترم مبنا را بر استفاده از فکر واندیشه تمام طیفها نهاده است لکن هیچ قدرتی نمیتواند دولت را از مسیر درست واصولی خود به عناوین مختلف خارج سازد .


سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
اخیرا فراریان از جنگ هم به جمع مدافهان معنویات جبهه پیوسته و به اخراجی ها می تازند شاید به خاطر این است که حالا دیگر حتی مردم عادی هم جنگ و افتخارات آن را از آن خود می دانند نه متعلق به عده ای خاص!
سه شنبه 88 مهر 7 , ساعت 3:57 عصر
بدن این موجود مو ندارد و به نظر می‌رسد پوست و سیمای بدنش، مانند کائوچو است. این موجود هیولای پاناما لقب گرفته است. گروهی از مقامات مسئول این موجود را با موجود عجیبی که قبلاً در نیویورک پیدا شده و به آن هیولای مانتوک لقب داده شده، مقایسه می‌کنند.
<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ