سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین کارها نزد خداوند، شتاب دربه جا آوردن نماز در اوّلِ وقتش است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 87 تیر 14 , ساعت 10:24 صبح
علی اشتری جاسوس رژیم صهیونیستی در شرح اعترافاتش در جمع خبرنگاران خطاب به دشمنان تاکید کرد که ایران زرنگ تر از آن است که فریب سرویس های اطلاعاتی شما را بخورد.
به گزارش خبرگزاری ها، علی اشتری فرزند محمود که به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، حدود یک سال و نیم پیش توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده بود در آخرین جلسه دادگاه خود در شعبه 15 دادگاه انقلاب درباره اتهامات خود مطالبی را عنوان کرد که در نهایت محکوم به اعدام شد.
ادامه مطلب...
جمعه 87 تیر 14 , ساعت 10:13 صبح
با توجه به اینکه این بنا در سال 1383 دارای ترک‌های طولی و عرضی بزرگی در اسکلت بندی خود می‌شود لذا ساکنین این ساختمان را تخلیه می‌نمایند. و هرچه اهالی محل و حتی کمیسیون ماده به شهرداری اعتراض می‌نمایند مسئولین شهرداری تهران برخلاف نص سریع قانون به وظایف خود عمل نمی‌نمایند و باعث بروز این فاجعه انسانی می‌شوند.
جمعه 87 تیر 14 , ساعت 10:11 صبح

وی با بیان این‌که علی اشتری پس از دو سه مرحله، متوجه ماهیت واقعی عناصر اطلاعاتی سرویس اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس شد، گفت: آنها از وی پنهانکاری می‌خواستند و از نامبرده تقاضا داشتند در مراکز اطلاعاتی و امنیتی ایران نفوذ کند تا هم اطلاعات به دست بیاورد و هم به شناسایی افرادی که مورد نظر موساد بود بپردازد.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 9:27 عصر

از میان ? نفر دعوت شده از آذربایجان غربی برای شرکت در مراسم چهار نفر حضور یافتند...

مراسم سالروز سوم تیر و پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات نهم ریاست جمهوری دیروز سه شنبه در سالن وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش آینانیوز در این مراسم 5 نفر به نمایندگی از هواداران رئیس جمهور و عمدتا طیف خاصی از فعالین سابق ستاد احمدی نژاد از آذربایجان غربی حضور داشتند.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 8:15 عصر
سفیر آمریکا در ترکیه در واکنش به مقاله اخیر سیمور هرش در مجله نیویورکر گفت: "آمریکا همچنان پژاک را یک سازمان تروریستی می داند و هیچ رابطه ای با این گروهک ندارد."

 روزنامه زمان چاپ ترکیه نوشت: راس ویلسون در اظهاراتی ادعای سیمور هرش نویسنده جنجالی نیویورکر در خصوص ارتباط آمریکا با شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) موسوم به پژاک را تکذیب کرد."

ویلسون با بیان اینکه پژاک در فهرست سازمان های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار دارد به خبرنگاران گفت: "آمریکا با پژاک همکاری نمی کند. ما هیچ ارتباطی با این گروه نداریم و به پژاک به عنوان یک سازمان تروریستی نگاه می کنیم."

هرش اخیرا در مقاله ای از عملیات پنهان آمریکا برای بی ثبات کردن ایران خبر داد و نوشت: "400 میلیون دلار از سوی آمریکا برای گروه های مخالف نظام ایران به منظور ثبات زدایی این کشور اختصاص داده شده است."
این روزنامه نگار جنجالی نیویورکر همچنین ادعا کرد:
پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 3:27 عصر
 

مجتبی علوی مدیرعامل سایت اصلاح‌طلب مشهدنیوز، از سوی دکتر صمصامی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی به سمت مشاور سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیر اداره کل روابط عمومی منصوب شد! سایت مشهدنیوز که این فرد مدیرعاملی آن را بر عهده دارد،‌ انواع و اقسام تخریب‌ها را علیه دولت عدالت‌محور داشته و از این سایت به عنوان یکی از سایت‌های مخالف دولت در مشهد نام برده می‌شود.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 3:19 عصر

در روزهای گذشته سر دسته یک فرقه متمایل به هندوئیسم در ایران با حضور در برنامه ای در شبکه یک سیما به آموزش آشپزی پرداخت. وی برای سرپوش نهادن فعالیت خود به تشکیل کلاس‌ها‌ی گیاهخواری اقدام کرده و در این کلاس‌ها‌ فراگیران را گام به گام به هندوئیسم فرا می‏خواند.ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ