سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دانشش اختلاف و دوگانگینباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
 
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
از سمت راست ردیف عقب. برادر آقای هاشمی - رضایی - قالبیاف - جاسبی - عطریانفر از سمت راست جلو. کاپیتان کروبی!- مضحک - خاتمی - اوباما- بهزاد نبوی - کرباسچی  


دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
این نوشتار، نقل موجزی است از اخبار وقایع دهه ی اول خرداد 1385 در سلدوز و تحلیل فقهی، حقوقی و سیاسی مختصری بر آن . هرچند تحلیل همه جانبه ی چنین وقایعی، مستلزم گذشت زمانی بیشتر است.
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
این صحنه برای کسانی جالب است که برخی هیات‌های سیاسی- اقتصادی کشورمان را در مسافرت‌های داخلی و خارجی دیده‌اند...
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
می دونم که توی موج سبز دوستان انصافا با منطق خیلی زیادی وجود دارند و این مطلب رو به عنوان انتقاد فقط به این دوستان اطلاع می دهم که منظور بدانید که چه کسانی به بهانه تولد آقای موسوی قصد درگیری دارند تا این دوستان هم آگاه باشند و دست پیش بزنند تا پس نخورند تا یه عده به این بهانه ما وشما رو به جون هم بیاندازند.
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
در ساعت ? 11?صبح امروز تجمعی از سوی سبزپوشان حامی نامزد شکست خورده انتخابات ? 22?خرداد در دانشگاه صنعتی شریف برپا شد و جمعی از سبزپوشان که تعداد آنان با مسامحه هم به دویست نفر نمی‌رسید با تجمع در مقابل کتابخانه این دانشگاه شعارهای ضد رییس جمهور منتخب سر می دادند.
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
این کتاب تحلیلی از اتفاقات خرداد ماه نقده می باشد که توسط دکتر محمد امین فرد رئیس دانشگاه تربیت معلم آذربایجان وفرماندار سابق نقده به نگارش در آمده . مطالب این کتاب ...


دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
با تغییر مدیریت عالی مدرسه علمیه معصومیه قم پاکسازی و اخراج مدیران وطلاب حامی دولت در این مدرسه به شدت آغاز گردید بیشتر کسانی که سابقا در این مدرسه مشهور به طرفداری از دولت بودند به علت آنچه جوانگرایی نامیده میشود کنار گذاشته شده اند مدرسه علمیه معصومیه
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر
آبان ماه امسال جشن بزرگ «اخراجی‌ها» در تالار بزرگ کشور برگزار و از عوامل این فیلم سینمایی تجلیل خواهد شد. در این جشن پایان نگارش فیلمنامه «اخراجی‌ها3» اعلام خواهد شد و به نوعی از فیلمنامه این فیلم در حضور عوامل و طرفداران «اخراجی‌ها» رونمایی خواهد شد.
دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر

تخریب همه جانبه مهندس سید حسن شکوری ، رییس ستاد انتخاباتی استان ،  تخریب دکتر فرهنگی نماینده اصولگرای تبریز در مجلس شورای اسلامی و تحریک کارگران برای تحصن علیه وی ، فشار اداری به بابک محمد زاده معاون مطبوعاتی ستاد احمدی نژاد در استان ، طرح پرونده محمد حسن اسوتچی از سردمداران عدالتخواهی در استان و عضوشورای شهر تبریز از جمله حملات جنگ نرم اماره ها علیه لوامه هاست. ازسویی محاکمه اخیر حجت الاسلام روح الله بجانی رییس ستاد احمدی نژاد در تبریز و اتهامات بی سند علیه وی مبنی بر تهدید و اتهام بستن به برخی مدیران که با کیفرخواست دادستان مربوطه علیه وی همراه شده ،مهمترین یورش های جبهه مافیایی و نفس های اماره تبریز علیه جبهه عدالتخواهی است. با شدت گرفتن این حملات ... .


دوشنبه 88 مهر 13 , ساعت 8:31 عصر

به دلیل استقبال محدود از بازیهای لیگ برتر به غیر از تهران در سایر شهرستانها حضور تراکتورسازی غنیمتی بزرگ است که در صورت مدیریت و برنامه ریزی مناسب، از پتانسیل نامحدود اجتماعی و فرهنگی آن می توان حداکثر فایده را برده و همچنین مزایای فراوان اقتصادی آن را نیز در خدمت رشد و بهره وری فوتبال کشور قرار داد.


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ